Համագործակցային նախագիծ` Արմենուհի Սոկրատունի

Պատասխանատուներ՝ Արմենուհի Սոկրատունի, Մերի Գարեգինյան

Մասնակիցներ՝ Միջին, Ավագ դպրոցի սովորողներ, Քոլեջի ուսանողներ։

Ժամանակահատված` Մարտ «Ձոն ստուգատես»

Ներկայացման օր՝ Ապրիլի 3

Ժամը՝ 11։00

Վայր` «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր՝ Սեբաստիա համերգասրահ

Հյուրեր՝

  • Հարութ Փանոսյան — Ազգագրագետ, բանահավաք, «Ակունք» երգի-պարի անսամբլի գեղարվեստական ղեկավար
  • Մարգարիտա Սարգսյան — Երաժշտագետ, բանահավաք
  • Սարգիս Փարամազյան — <<Վարք հայոց>> ազգագրական երգի պարի համույթի ղեկավար
  • Ալեքսանդր Ավետիսյան — <<Վերադարձ>> ազգագրական երգի պարի անսամբլի ղեկավար
  • Անի Գինոսյան
  • Անի Հակոբյան — Երաժշտագետ
  • Լուսինե Մկրտչյան — <<Մասունք>> ազգագրական երգի պարի համույթի համաղեկավար
  • Հայարփի Անանյան — <<Մասունք>> ազգագրական երգի պարի համույթի համաղեկավար
  • Վահե Քոթանյան — Ազգագրագետ, ոճաբան
  • Արտավազդ Այվազյան — <<Արեգ>> ազգագրական երգի պարի համույթի ղեկավար
  • Նարինե Շամամյան
  • Լուսինե Նազարյան — <<Նուբար>> ազգագրական երգի պարի համույթի ղեկավար
  • Տիգրան Մադոյան — Լուսանկարիչ
  • Մայիլ Գիժլարյան — <<Վերադարձ>> ազգագրական երգի պարի անսամբլի անդամ
  • Համազասպ Ասլանյան
  • Արամյան Անի — լրագրող
  • Այբ դպրոց
  • Նուբարաշենի 175 միջն. դպրոց

Ընտրված պար՝ Ապարանի քոչարի

Աշխատանքների իրականացման ընթացքը փաթեթի տեսքով ՝ հղմամբ։

 «Ապարանի քոչարի» պարի երաժշտությունը՝ հղմամբ։

Անցյալ տարվա՝ «Սարը սարին հակվեց» աշխատանքի ամփոփումը՝ հղմամբ։

Կինետոգրաֆիա աշխատանքի ներկայացումը ՝ հղմամբ։

Նպատակ`

Սովորողներին ծանոթացնել՝

  • Ծանաթացում Սրբուհի Լիսիցյանի աշխատությանը
  • Պարի գրառման տեխնիկային
  • Իրականացնել պարի վերականգնում, պարային երաժշտական նյութի ձայնագրություն

Ընթացք՝

  • Ս. Լիսիցյանի առաջին հատորից ընտրել պարը կամ պարերգը
  • Աշխատել սովորողների խմբի հետ
  • Ուսումնասիրել ընտրված նյութը
  • Սովորել պարի գրառման նշաների աղյուսակը
  • Միասին գրի առնել
  • Ձայնագրել երաժշտական նյութը

Արդյունքները՝

մասնակիցները կիմանան 

  • Ի՞նչ է կինետոգրաֆիան
  • Ինչպե՞ս ենք գրի առնում
  • Նոր պար
  • Ազգային մշակույթի նոր բացահայտում

Կկարողանան՝

  • Որոշակի ինքնուրույն աշխատել
  • Գրի առնել և վերականգնել

Կլինեն՝

  • Պարը իմացող և տարածող
  • Կինետոգրաֆիան՝ պարի լեզուն հասկացող

Արդյունք՝

  • Նկարել, տեսագրել, գրի առնել աշխատանքի ընթացքը,
  • ներկայացնել Միջին դպրոցի ենթակայքում, կրթահամալիրի կայքում՝ ֆիլմի, ֆոտոպատումի, նկարագրության տեսքով: