Համագործակցային նախագիծ` Արմենուհի Սոկրատունի
Պատասխանատուներ՝ Արմենուհի Սոկրատունի, Մերի Գարեգինյան
Մասնակիցներ՝ Միջին, Ավագ դպրոցի սովորողներ, Քոլեջի ուսանողներ։
Ժամանակահատված` Մարտ «Ձոն ստուգատես»
Ներկայացման օր՝ Ապրիլի 3
Ժամը՝ 11։00
Վայր` «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր՝ Սեբաստիա համերգասրահ
Հյուրեր՝
- Հարութ Փանոսյան — Ազգագրագետ, բանահավաք, «Ակունք» երգի-պարի անսամբլի գեղարվեստական ղեկավար
- Մարգարիտա Սարգսյան — Երաժշտագետ, բանահավաք
- Սարգիս Փարամազյան — <<Վարք հայոց>> ազգագրական երգի պարի համույթի ղեկավար
- Ալեքսանդր Ավետիսյան — <<Վերադարձ>> ազգագրական երգի պարի անսամբլի ղեկավար
- Անի Գինոսյան
- Անի Հակոբյան — Երաժշտագետ
- Լուսինե Մկրտչյան — <<Մասունք>> ազգագրական երգի պարի համույթի համաղեկավար
- Հայարփի Անանյան — <<Մասունք>> ազգագրական երգի պարի համույթի համաղեկավար
- Վահե Քոթանյան — Ազգագրագետ, ոճաբան
- Արտավազդ Այվազյան — <<Արեգ>> ազգագրական երգի պարի համույթի ղեկավար
- Նարինե Շամամյան
- Լուսինե Նազարյան — <<Նուբար>> ազգագրական երգի պարի համույթի ղեկավար
- Տիգրան Մադոյան — Լուսանկարիչ
- Մայիլ Գիժլարյան — <<Վերադարձ>> ազգագրական երգի պարի անսամբլի անդամ
- Համազասպ Ասլանյան
- Արամյան Անի — լրագրող
- Այբ դպրոց
- Նուբարաշենի 175 միջն. դպրոց
Ընտրված պար՝ Ապարանի քոչարի
Աշխատանքների իրականացման ընթացքը փաթեթի տեսքով ՝ հղմամբ։
«Ապարանի քոչարի» պարի երաժշտությունը՝ հղմամբ։
Անցյալ տարվա՝ «Սարը սարին հակվեց» աշխատանքի ամփոփումը՝ հղմամբ։
Կինետոգրաֆիա աշխատանքի ներկայացումը ՝ հղմամբ։
Նպատակ`
Սովորողներին ծանոթացնել՝
- Ծանաթացում Սրբուհի Լիսիցյանի աշխատությանը
- Պարի գրառման տեխնիկային
- Իրականացնել պարի վերականգնում, պարային երաժշտական նյութի ձայնագրություն
Ընթացք՝
- Ս. Լիսիցյանի առաջին հատորից ընտրել պարը կամ պարերգը
- Աշխատել սովորողների խմբի հետ
- Ուսումնասիրել ընտրված նյութը
- Սովորել պարի գրառման նշաների աղյուսակը
- Միասին գրի առնել
- Ձայնագրել երաժշտական նյութը
Արդյունքները՝
մասնակիցները կիմանան
- Ի՞նչ է կինետոգրաֆիան
- Ինչպե՞ս ենք գրի առնում
- Նոր պար
- Ազգային մշակույթի նոր բացահայտում
Կկարողանան՝
- Որոշակի ինքնուրույն աշխատել
- Գրի առնել և վերականգնել
Կլինեն՝
- Պարը իմացող և տարածող
- Կինետոգրաֆիան՝ պարի լեզուն հասկացող
Արդյունք՝
- Նկարել, տեսագրել, գրի առնել աշխատանքի ընթացքը,
- ներկայացնել Միջին դպրոցի ենթակայքում, կրթահամալիրի կայքում՝ ֆիլմի, ֆոտոպատումի, նկարագրության տեսքով: